The Maniac Webmasterlar Kralı
Mesaj Sayısı : 102 Kayıt tarihi : 12/12/09
| Konu: İddaa Nasıl Oynanır ? Paz Ara. 13, 2009 12:21 pm | |
| Maç SatırıEnlarge this imageReduce this image Kupon üzerinde her bir maç/oyun için ayrılmış olan toplam 12 satır bulunmaktadır.Maç Kodu AlanıProgramdaki maç kodları bu alanda yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir.Yukarıdaki örnekte olduğu gibi (437).Tüm sporlar için geçerlidir.Maç Sonucu Oyunu Alanı | Programda Maç Sonucu Alanı’na bakarak oynanır. Kupon üzerinde yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir. 1: Ev sahibi takımın galibiyeti 0: Beraberlik 2: Konuk takımın galibiyeti
Futbol ve basketbol için geçerlidir. |
Çifte Şans Oyunu Alanı
| Programda Çifte Şans Alanı’na bakarak oynanır. Maç Sonucu Alanı (MS) içerisinde yer alan 1, 0, 2 kutucuklarından istediğiniz 2 tanesini işaretledikten sonra Çifte Şans (Ç) kutucuğunu işaretlemeniz yeterli.
Sadece futbolda Maç Sonucu oyunu için geçerlidir. |
İlk Yarı Sonucu Oyunu Alanı
| Programda İlk Yarı Sonucu Alanı’na bakarak oynanır. 1: Ev sahibi takımın ilk yarıyı önde bitirmesi 0: Beraberlik 2: Konuk takımın ilk yarıyı önde bitirmesi
Sadece futbol ve basketbol için geçerlidir. |
İlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu Alanı
| Programda İlk Yarı / Maç Sonucu Alanına bakarak, İlk Yarı Sonucu Alanı (İY) ile Maç Sonucu Alanlarının (MS) her ikisinde de yer alan 1, 0, 2 kutucuklarından istediklerinizi işaretlemeniz yeterli. Örneğin ilk yarıyı ev sahibi takım alır, maç ise berabere biter diyorsanız soldaki gibi işaretliyorsunuz.
Futbol ve basketbol için geçerlidir. |
Altı / Üstü Oyunu Alanı
| Programda Altı/Üstü Alanına bakarak, kupon üzerinde yer alan Altı/ Üstü (A/Ü) kutucuklarından birini işaretlemeniz yeterli olacaktır.
Sadece futbol ve basketbol için geçerlidir. |
Toplam Gol Sayısı Oyunu Alanı
| Programda Toplam Gol Sayısı Alanı’na bakarak oynanır. Kutucuklardan sadece bir tanesini işaretlemeniz yeterli. Örnek: Bir maçta toplam 4 ila 6 arasında gol olacağını tahmin ediyorsanız 4-6 kutucuğunu işaretlemeniz gerekir.
Sadece futbol için geçerlidir. | [b]Maç Skoru Oyunu AlanıProgramda Maç Skoru Alanı’na bakarakoynanır. Ev sahibi takımın maç skoru için üst satırda, konuk takımınmaç skoru için ise alt satırda işaretleme yapılır. Örnek: Maç 3 - 2biter diyorsanız yukarıdaki gibi işaretliyorsunuz.Programda 5+ olarak verilen skorlar için de 5 kutucuğunu işaretlemek yeterlidir.Sadece futbol için geçerlidir.Özel Etkinlik Oyunu AlanıFutbolun ve basketbolun bazı oyunları,motor sporları, voleybol, tenis, bilardo gibi spor dallarının ÖZELETKİNLİK KODU bu alana işaretlenir.MAÇ KODU ALANI'na, 3 haneli ÖZELETKİNLİK KODU’nu işaretledikten sonra, ilgili 4 haneli kodu, Maç Skorualanına ilk 2 rakamı üst satırda, son 2 rakamı ise alt satırda yeralacak şekilde işaretlemeniz gerekir.Enlarge this imageReduce this image Örnek: A Formula 1 ÖZEL ETKİNLİK KODU: 043 B “Sıralama Turunu Kim Kazanır?” oyununda da; Alonso için verilen kod: 1223Misli AlanıEnlarge this imageReduce this image Bir kuponun ücretini ve buna karşılıkkazanılacak ikramiye tutarını artırmak için kullanılır. Oyun işletimsistemi tarafından Misli alanında işaretlenen tüm sayılar birbirleriile çarpılarak Misli değeri hesaplanır. Maksimum 3 adet kutucukişaretlenebilir.Sistem AlanıEnlarge this imageReduce this image Sistem, kazanma şansını artıran bir özelliktir.mM Kutucuğu, Sistem oynarken Bankotahminlerin tamamının bir kolon oluşturmasını sağlamak için, ya da, birkuponda 12 maça oyun oynağınız durumda Sistem 12'yi işaretlemek içinkullanılır.Banko Ancak kazanabilmeniz için Banko tahminlerinizin doğru olması gerekir.ÖNEMLİ NOT: Kodlama yapılırken kutucukların içerisinin tamamen doldurulması gerekmektedir. | |
|